Bütçe Aktarımı & Ek Malzeme

Proje önerilerinde genel bir sarf malzeme ve/veya hizmet alımı kalemi ekleyen ve detayları proje sürecinde ihtiyaçlara göre belirlenen harcamaların BAP Bilgi Sistemi üzerinden yapılabilmesi için proje yürütücülerinin ilgili projelerinden ek malzeme talebinde bulunmaları gerekmektedir.

İlgili kalemde bütçe bulunmaması durumunda, ilk olarak bütçe kalemleri arası aktarım işleminin yapılması gerekir.

 

BAP Bilgi Sistemi üzerinden bütçe kalemleri arası aktarım süreci şu şekildedir:

1) Projeye giriş yapılarak Diğer Ek Talepler---> Yeni Ek Talep---> Bütçe Kalemleri Arası Aktarım,

2) Açılan ekranda öncelikle hangi kalemden aktarım yapıllacağı seçilir, daha sonra ihtiyaç duyulan kalem seçilerek aktarılacak miktar belirlenir ve son olarak gerekçe girilerek talep kaydedilir.

3) Kaydedilen talep,  İşlemler---> Onayla ve Gönder işlemi ile BAP Bilgi Sistemi üzerinden gönderilir.

4) BAP Birimi tarafından talebinizin onaylandığına ilişkin e-posta alındıktan sonra ilgili projeden satın alma talebi yapılabilir.

Bütçe kodları

830.03.07 MENKUL MAL,GAYRİMADDİ HAK ALIM,BAKIM VE ONARIM GİDERLERİ ---> Bilgisayar, yazıcı, kitap (v.b) makine techizat ihtiyaçları

830.03.02. TÜKETİME YÖNELİK MAL VE MALZEME ALIMLARI ---> Kırtasiye, kimyasal malzeme (vb.), sarf malzeme ihtiyaçları...

830.03.05 HİZMET ALIMLARI ---> Fotokopi çekimi, anketör (vb.) ihtiyaçları.

 

BAP Bilgi Sistemi üzerinden ek  malzeme talep süreci şu şekildedir:

1) Projeye giriş yapılarak; Diğer Ek Talepler---> Yeni Ek Talep---> Ek Malzeme Talebi,

2) Açılan ekranda ihtiyaç duyulan malzemelere ilişkin bilgiler ve gerekçe doldurularak talep kaydedilir.

3) Kaydedilen talep; İşlemler---> Onayla ve Gönder işlemi ile BAP Bilgi Sistemi üzerinden gönderilir.

4) BAP Birimi tarafından talebinizin onaylandığına ilişkin e-posta alındıktan sonra ilgili projeden satın alma talebi yapılabilir. 

 

 

  • __short_title__ __title__
  • __title__
  • __title__
  • __count__